وجود هرگونه نشتی هوا در مسیر خروجی از کمپرسور تا ورودی به موتور که معمولا به علت شل بودن بست های لوله ها یا سوراخ شدن لوله ها و یا اینتر کولر می باشد.
– خرابی شیر برقی کنار گذر کمپرسور domp valve و باز ماندن دائمی آن که باعث میشود که فشار بعد از کمپرسور به نقطه کم فشار قبل از کمپرسور و بوجود آمدن یک سیکل بسته برای چرخش هوای کمپرسور و کاهش فشار هوای ورودی به موتور شود.
– خرابی شیر برقی دریچه هدر رو و باز ماندن آن به شکلی که فشار بعد از کمپرسور به عملگر خلائی انتقال پیدا کند و دریچه هدر رو قبل از اینکه توربین و کمپرسور به سرعت لازم برسد باز شود
– گیر مکانیکی دریچه هدررو به نحوی که باز بماند و بسته نشود و دود خروجی از اگزوز کمتر با پره های توربین در تماس باشند و دور توربین و کمپرسور کاهش یابد
Comments
Post a Comment